zondag 23 januari 2011

Radiostilte

Het was lang stil. Meer dan een jaar lang geen berichten meer. Ach ja, ik vond het niet erg, jullie (ik neem voor het gemak aan dat ik meer dan één lezer heb) vonden het niet erg, de wereld werd er nou ook niet bepaald slechter op, dus er was weinig aan de hand. Desalniettemin wil ik de elektronische schrijversveer weer oppakken om geoefend te blijven in het schrijven en een uitlaatklep te hebben voor alles wat ik meemaak. Zeker nu ik de meeste van jullie, de lezers, niet meer dagelijks kan spreken. Natuurlijk zijn er de social media, maar ik denk dat het goed is om ook meer de diepgang te zoeken, zoals ik dat gepoogd heb anderhalf jaar geleden. Ik kijk uit naar meer.

3 opmerkingen:

  1. Oh fuck yeah. Comment zonder diepgang.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rebel without a cause. Diep, erg diep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Martijn16:56:00

    En waarom is t dan nu alweer langer dan een maand stil??

    BeantwoordenVerwijderen