donderdag 27 augustus 2009

Specialisme

Soms kom je op je krantenwijk de meest ongewoon gewone dingen tegen. Zoals reclame op een bestelbusje. Meestal staat er dan een leuk logo op, een quasi-pakkende slagzin (natuurlijk origineel) en een makkelijk te onthouden webadres.
Toen ik dit bestelbusje zag, bracht ik nog zeker een kwartier lang grinnikend de kranten rond.
Ik kon me al voorstellen hoe het bedrijfsoverleg was gegaan: "We moeten als laatste nog een kort, pakkend webadres hebben, zo eentje die lekker in de bek ligt." "Hmm, ik heb geen idee, ik ben niet zo creatief." Stilte. "Ik weet wat! We zeggen gewoon wat we zijn, dat onthouden onze klanten toch wel." "Ja, ja! Da's een goeie!"
Als je mijn humor niet helemaal snapt, probeer dan maar eens een beter adres te verzinnen.

2 opmerkingen:

  1. julika16:28:00

    Haha, ik snap jouw humor wel;) Goed galgje-woord moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, deprimerend om een adres te moeten verzinnen voor een échte beroeps glasweefselbehanger!

    BeantwoordenVerwijderen