zondag 2 augustus 2009

Op wacht met minister Hirsch Ballin

Ha! Jullie dachten zeker dat wij op vakantie waren hè, stelletje achterbakse inbrekers! Want jullie hadden al zeker drie weken niets meer van mij vernomen op mijn blog. En ook op Hyves, Facebook, LinkedIn en al die andere sites bleef het akelig stil rond mijn persoon. Maar de minister en ik zijn niet voor één gat te vangen. Nee, wij hebben op de loer gelegen en gekeken of jullie nog gingen toeslaan. Nachtenlang hebben wij met IR-camera's en waakhonden gewacht totdat er dan eindelijk iemand zo stom zou zijn iets te proberen.
Maar er gebeurde niets. De minister was zo teleurgesteld, dat hij uit wanhoop maar in zijn pak op een camping is gaan uitleggen waar deze actie nou om draait. Maar ik snap wel waarom jullie niet hebben toegeslagen. Jullie zaten gewoon in spanning te wachten totdat ik weer een nieuwe blog zou schrijven. Maar ik was gewoon te lui om het te doen, want dat is ook vakantie. En daarvoor hoef je helemaal niet van huis weg. Heerlijk toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten