zondag 30 augustus 2009

Beste Wendy,

Sommige dingen zijn nog steeds leuk als je ze voor de tweede keer ziet, en voor de derde keer, en de vierde en de vijfde. Andere dingen moeten gewoon bij één keer blijven. Zo ook het typetje Ushi, gespeeld door Wendy van Dijk. Toch wil Wendy het typetje weer uit de mottenballen trekken.
Ik zeg: "Wendy, doe dat nou niet! Ik snap wel dat je al een tijdje niet meer aan de bak hebt kunnen komen. En ik snap ook wel dat de programma's die je nu presenteert niet meer helemaal jouw ding zijn.
"Maar ik wil gewoon niet naar De 25 leukste tv-momenten op SBS6 moeten kijken en dan TWEE keer een semi-grappig Ushi-moment zien. Ik wil niet doodgegooid worden met een Ushi die midden in het scherm verschijnt à la Gerard Joling, terwijl ik in alle ernst een film probeer te kijken. Ik wil niet in de krant lezen dat jij dé comeback van het nieuwe tv-seizoen bent, waarin Harm Edens probeerde net zo goed te zijn als DWDD en Beau van Erven Dorens net zo grappig als Dit was het nieuws.
"Wendy, contracteer jezelf bij een of ander travel-programma en ga lekker de wereld rond op de kosten van iemand anders. Ik weet dat er al vele travel-programma's zijn, maar er kijkt toch geen hond naar. Zoek een leuke vent uit en ga lekker van het leven genieten. Daar wordt iedereen een stuk blijer en gelukkiger van. Laat zien dat jij een hart voor Nederland hebt!"

1 opmerking:

  1. Wacht even, je kijkt naar de 25 ..... op SBS 6.
    Zo hé! Deed het pijn, toen je voor mij van je voetstuk viel? Verder ben ik het er eigenlijk stiekempjes wel mee eens, het is een beetje Patty Brard all over again...

    BeantwoordenVerwijderen