vrijdag 21 augustus 2009

Make my Weekend!

De hele wereld lijkt te draaien op en om meer cijfertjes. Meer cijfertjes op je bankrekening, meer cijfertjes bij het aantal kiezers dat op jou stemt, meer cijfertjes bij het aantal hits van je site. Nou, ik hoef dat niet zo per se. Wat ik graag zou willen is meer betrokkenheid, meer interactie en meer plezier bij mijn lezers.
Daarom geheel ter uwer vermaak het idee om een wekelijks vervolgverhaal te schrijven, te verschijnen op vrijdag, zodat je weer vol spanning en sensatie het weekend in kan gaan. Het punt is alleen, waarover zal dit verhaal gaan verhalen? Welk onderwerp zal jou de gehele werkweek najagen, totdat je dan eindelijk het vervolg kan lezen op mijn blog? Het ligt volledig in jouw handen! Iedereen die wil, kan reageren. Misschien komt jouw idee wel wekelijks op deze blog, uitgewerkt, te verschijnen.

2 opmerkingen:

  1. Of, in theatersporttaal: Build. That. Weekend.
    Verder: Hippe shit, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:12:00

    SuperSimme lijkt me wel wat :P

    BeantwoordenVerwijderen