zaterdag 11 juli 2009

Thaleia

So! Dat was me er weer eentje. De dertiende Thaleia, die desondanks het eventueel negatieve getal niet in het water kón vallen, gewoon omdat het Thaleia is.
Zo veel leuke mensen, zo'n leuke sfeer, zo'n mooie locatie, zo'n goede leiding: dit is gewoon uniek en ik overdrijf dan ook niet als ik zeg dat ik me vereerd voel om mee te kunnen en te mogen gaan.
Ik denk dat ik deze Thaleia zal blijven herinneren om de vele keren dat ik helemaal dubbel heb gelegen. Bijvoorbeeld bij het volleyballen om zes uur 's ochtends, bij het stemmetje van het polygoon journaal, bij de bonte avond, bij het alfa-mannetje Wiet, bij de verhalen van de middagworkshop Tekstschrijven.
Ook zal ik niet gauw de klok op de slaapzolder vergeten, die koppig weigerde een andere tijd dan twee over drie aan te geven. Alsof de tijd er stil stond.
Kortom, doe allemaal even de Wijcher van links naar rechts, onder het genot van een luidkeels: THALEIA!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten